Ērtakais piegādes veids Latvijā


Piegāde un sūtijuma saņemšana


Veicot pasūtījumu mūsu e-veikalā,  to saņemsiet ar Omniva pakomātu starpniecību 5-14 dienu laikā.


Piegādes maksa - 3,00€ 


Ja pasūtījumā vairāk nekā 3 apavu pāri, Jūsu pasūtījums var tiks sadalīts vairākos Omnivas skapīšos (piegādes maksa paliek nemainīga (3,00 €), neskatoties uz skapīšu skaitu).


Prece tiks izsūtīta tikai pēc pasūtījuma un piegādes pilnās apmaksas. 


Saņemot preci ar Omniva pakomātu starpniecību, īzziņā saņemtais kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies.  Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, atkārtoti apmaksājot pasta izdevumus.

Pašizvešanas iespējas 

Ir iespējams saņemt preci arī veikalā Rēzeknē. Pēc preču apmaksas e-veikalā 2-3 dienu laikā prece tiks piegādāta veikalā Dārzu ielā 44, Rēzeknē.
Apavus var pielaikot uz vietas, ja prece neatbilst Jūsu cerībām mēs atmaksāsim naudu uzreiz, anulējot pasūtījumu. 
Mēs paziņosim Jums tik līdz prece būs pieejama veikalā.





Preču atgriešanas noteikumi


Ātra atgriešana 14 dienu laikā

Ja preces, kas iegādātas mūsu e-veikalā, nav piemērotas vai neatbilst cērībām, klientam ir tiesības 14 dienu laikā, pēc pasūtījuma saņemšanas, tās atgriezt BEZMAKSAS un bez paskaidrojumiem, aizpildot anķeti, kura būs pielikta klāt pie pavadzīmes. 

Naudas līdzekļi par atgriezto preci tiks pārskaitītas pēc preces saņemšanas atpakaļ pie tirgotāja un apstrādāta (7 dienu laikā).

Sūtijuma atgriešana ar atgriešanas kodu 

Īzziņā ar paziņojumu par sūtījuma ievietošanu vai e-pasta vēstulē ir norādīts arī atgriešanas kods. Ar tā palīdzību iespējams atgriezt sūtījumu pakomātā.

Uz atgriežamā sūtījuma saglabājiet sākotnējo adrešu karti. Atgriežot sūtījumu pakomātā, tas izprintēs jaunu adrešu karti. Uzlīmējiet to uz sūtījuma un ielieciet skapī.

Preces atgriešana pakomātā


Preci, kuru vēlaties atgriezt, aiznesiet uz tuvāko pakomātu.

Pieskaroties ekrānam, izvēlieties vajadzīgo valodu, pēc tam izvēlnē izvēlieties funkciju "Atgriezt sūtījumu"


  • Uz ekrāna ievadiet atgriešanas kodu, ko saņēmāt īzziņā vai e-pasta vēstulē.
  • Sūtījumam uzlīmējiet izdrukāto adrešu karti. Adrešu karti Jūs atradīsiet nodalījumā zem maksāšanas termināla.
  • Ievietojiet sūtījumu skapītī, kurš atvērsies, aizveriet durtiņas un apstipriniet sūtījuma nosūtīšanu, nospiežot pogu "Apstiprināt", kas parādīsies uz ekrāna.
  • Pēc nepieciešamības, izdrukājiet kvīti.


Ja uz sūtījuma ir svītrkods, pēc atgriešanas funkcijas izvēles pietiks ar svītrkoda ieskanēšanu. Atcerieties! Sūtījuma numuru ir iespējams ievadīt arī manuāli.


SVARĪGI: Bezmaksas atgriešana ar Omniva tiek nodrošināta tikai 14 dienu laikā no brīža , kad prece ir ievietota pakomātā.


Sūtījums ir obligāti jāiepako tieši tādā pašā veidā kādā bija saņemts, uz paša sūtījuma nekas virsū nav jāraksta tikai atbilstoši jāiepako un jānosūta ar Omnivas starpniecību.


IEVĒROJIET: Atgrieztai precei jābūt tīrai un bez defektiem. Apavus, kurus plānojat atgriezt, ārā nesāt NEDRĪKST! 


Ātra atgriešana ir ērts veids kā noteikti nekļūdīties ar izmēru - ja ir šaubas, ir iespējam nopirkt vairākus izmētus, un pāri, kas nederēja BEZMAKSAS nosūtīt atpakaļ.

Problēmu risināšana 


Ja pasūtītos apavos, Jūs nēsājot 30 dienu laikā, pamānat defektus vai parādās kvalitātes pretenzijas, mēs aicinām Jūs sazināties ar mums  rakstot epastu un antilainfo@inbox.lv 


Detalizēti paskaidrot problēmu un OBLIGĀTI pielikt defekta bildes vai citus pierādījumus, kā arī Pasūtījuma numuru. Mūsu konsultanti 7 dienu laikā apstrādās informāciju un piedāvās risinājuma iespējas. 


Katra problēma tiks izskatīta individuāli.